SECTION 3

Wave Phenomenon

SURFuj pewny siebie!

Oto jest dzień na który czekałeś! Chociaż rafa buczy jak silnik na pełnych obrotach, wiatr może być lepszy! Podekscytowanie narasta, gdy ciśniesz na prawym halsie, trymer ściągnięty, rzuć okiem przez ramię i zobacz, że nadchodzi set wodnych potworów! To jest ten czas! LET’S #GOKITING

Łapanie największych i najlepszych fal jest bardzo trudne. Zwłaszcza przy kręcącym kierunku wiatru i fali ale ciśnięcie i przekraczanie naszych własnych granic na wodzie czyni nas lepszymi wojownikami na falach jak ufamy naszemu sprzętowi w 100%. Zwiększ swoje szanse na złapanie i zawieszenie soczystej firany na wymarzonej fali wraz z nowym latawcem z serii specialized – Section 3, Rasowa maszyna do ciśnięcia na falach uzbrojona w zmienną geometrię uzdy linek nośnych „CIT”. Wybierz swój preferowany tryb: onshore / offshore / allround. 

Co czyni latawiec wave świetnym? Doskonały latawiec do surfowania to taki, który zapewnia nam łapanie i utrzymanie najlepszych fal. Posiada doskonały dryf i kręci szybkie kiteloopy aby utrzymać się na powierzchni przy wietrze do brzegu z dużymi i szybkimi falami. Przy warunkach off-shore’owych kite musi być szybki i posiadać ogromny depower aby pozostać stabilnym w oknie wiatrowym.

Jeżeli szukasz łatwego latawca do pływania na falach z odpowiednim ciągiem, nowy Section 3 zapewni Ci genialne sesyjki w każdych warunkach na najczystszych falkach. Wpadaj na testy i sprawdź nowego Section 3!

Nasz sprawdzony już SURF PHENOM czyli 3-tubowa konstrukcja Future-C wnosi kilka zmian wraz z 3-cią generacją. Sprawdzony przez największe fale na Le Morne ultra wytrzymały ripstop CoreTex oraz super sztywny dacron ExoTex na tubie głównej, który sprosta najtrudniejszym warunkom! Największą poprawą w nowym Section 3 rozszerzone ustawienia trymu – 3 ustawienia uzdy oraz na uszach latawca. Skalibrowaliśmy punkty uzdy (CIT Mode) aby uwzględnić kierunek wiatru oraz dodaliśmy jeszcze jeden supełek na uździe linek sterujących.

New CIT! (Core Intelligent Trim System)

Nowe tryby CIT onshore / offshore / allround kalibrują Section 3 idealnie pod kierunek wiatru na spocie. Ustawienie onshore sprawia, że latawiec siedzi głębiej w oknie wiatrowym zapewniając przy tym więcej mocy i dużo lepszy dryf. Ustawienie offshore powoduje, że latawiec jest bardziej wysunięty do przodu w oknie wiatrowy, co daje mu większy depower i przyspiesza go.

Prędkość skrętu i wyczucie sterowania jest kwestią indywidualną – dzięki trzem regulowanym punktom połączenia uzdy linki sterującej do ucha latawca możesz ustawić latawiec idealnie pod swoje preferencje. 

IMPROVED! ULTRASHORT BRIDLE SYSTEM

Super krótka uprząż to kolejny czynnik zapewniający szybką i bezpośrednią reakcję na ruch barem, więc lepiej wyczuwasz na barze pozycję Twojego latawca w powietrzu. Wyobraź sobie latawiec, który praktycznie wyczuwa każdy Twój ruch jakby był podłączony do mózgu.

3 STRUT FRAME

3-tubowa konstrukcja – poprawna konstrukcja ;). Latawiec skręca szybciej niż podobne 5cio tubowe latawce, co jest bardzo ważne w pływaniu na falach. Nasz 3-tubowy Section jest lekki, bardzo stabilny w warunkach słabo wiatrowych oraz dobrze dryfuje. Section jest perfekcyjny. Silny. Stabilny i Lekki.

FUTURE C – SHAPE

C kite feeling w pełnej okazałości. Section skręca szybko i bezpośrednio, a jednak cały czas pozostaje pod kontrolą przy każdym skręcie. Zawidzięczamy to sprawdzonemu kształtowi Future C, którego profil został pogłębiony co skutkuje dokładnym i przewidywalnym promieniem skrętu.

EXOTEX® ULTRA RIGID DACRON

Wzorzec dla jakości Dacronu. ExoTex Dacron zawiera nową strukturę nici i emulsję (powłokę ochronną), która umożliwia modelowi Nexus posiadanie szkieletu z wyraźnie cieńszą tubą główną i poprzeczkami przy większej wytrzymałości. ExoTex wyraźnie zwiększa wytrzymałość i żywotność „szkieletu” przy jednoczesnym zmniejszeniu średnicy tub. ExoTeex poprawia przepływ powietrza, stabilność podczas lotu oraz zapewnia bezpośrednie czucie na barze poprzez wyeliminowanie nierówności na tubach tworzących się na szwach.

CORE TEX 

Materiał wyłącznie opracowany dla CORE jest on chroniony i wzmocniony dzięki trzem różnym procesom powlekania. W ten sposób CORE TEX wyznacza nowe standardy w testach obciążeniowych, odporności na rozdarcia i działania promieni UV przyczyniające sie do jego żywotności.

RADICAL REACTION TIPS

Dla szybkich kocich ruchów na potwornie wielkich falach! Udoskonaliliśmy krawędź natarcia Section (szczególnie między uzdą, a sterówkami) aby zapewnić dynamiczność, zwrotność i pełną kontrolę na każdej złapanej fali.

SURF PROFILE

Maksymalne pochylenie jest przesunięte bardziej do tyłu, a jego AR (aspect ratio – stosunek długości do szerokości) jest obniżone co oznacza, że jest trochę „grubszy” co poprawia dryf. Daj mu gazu, a Section ożyje! Profil surf poprawia również jazdę na fali przy wiatrach on-shore’owych, Section z łatwością nabiera wysokości, pływa pod wiatr i nie backstall’uje podczas płynięcia z falą.

INSTANT AUTO RELAUNCH

Błyskawiczny restart latawca ma kluczowe znaczenie, gdy pływasz Wave i fala będzie chciała zaraz pożreć Twój latawiec, po odpuszczeniu baru, Section instynktownie ustawia się w idealnej pozycji do restartu.

SPEED VALVE 2

Nie potrzeba żadnej przejściówki! Trwały zawór Speed Valve 2 łączy bezpośrednio każdą 20 mm (twist-lock) rurkę od pompki. Zawór Speed Valve 2 maksymalizuje przepływ powietrza, minimalizuje czas pompowania i zauważalnie redukuje ciśnienie w pompce. Umiejscowienie zaworu zapobiega uszkodzeniom na plaży.

SPEED PUMP SYSTEM

Napompuj swój latawiec w sekundę! No może 6 😉 Przeprojektowane wężyki one-pump są większe i pozwalają na swobodny przepływ powietrza. A kiedy nie pływałeś od kilku dni… liczy się każda sekunda ;).

GRINTEX® PATCHES

Wzmocnienia zapobiegające przetarciom tam, gdzie potrzeba. Nowe, extremalnie odporne na ścieranie łaty na szwach łączących segmenty tuby głównej i zakończeniach tub poprzecznych zapewnią wyższy standard zabezpieczenia latawca na plaży

SENSOR BAR READY

SECTION jest w pełni kompatybilny z barami Sensor 3 i Sensor Pro – zapewniającymi precyzję sterownia latawcem – i naszym niezrównanym systemem bezpieczeństwa Supported Single Frontline Safety (SSF). XR6 jest także kompatybilny ze starszymi czterolinkowymi barami CORE.