NEXUS 2

Poznaj najwszechstronniejszy latawiec w kolekcji Core – Nexus, Latawiec, który nigdy się nie nudzi, pływając na nim jesteś skazany na progres. Niezależnie od tego, czy idziesz pływać na twin-tipie czy na ulubionej surfówce, Nexus zapewnia wyjątkową wszechstronność podczas pływania freestyle, wave czy strapless.

Nasz najnowszy projekt to połącznie doskonałego latawca wave – Section 2, naszej maszyny do freestyle i kiteloopów – GTS’a oraz intensywnych czternastu lat rozwoju w produkcji latawców najwyższej jakości. Uniwersalny i mega wszechstronny latawiec, który od razu poskromił serca naszych PRO Riderów – młodego wave’owego świra Willowa i profesora megaloop’ów Stevena Akkersdika.

Niesamowite rzeczy wydarzyły się kiedy połączyliśmy geny GTS i Section w NEXUS’a. Na pierwszy ogień weźmy system CIT (Core Intelligent Trim System) – nowoczesny system pozwala nam wybrać jeden spośród 3 różnych ustawień latawca – Wave / Allround / Freestyle. Ustaw latawiec idealnie dla siebie przed każdą sesją! Akkie uwielbia wysokie skoki, dużą moc i ogromne kiteloop’y tak więc wybiera ustawienie – Freestyle, podczas gdy Willow woli ustawienie – Wave dla węższych kiteloop’ów i większego depower’a przez co NEXUS nie ściąga go z deski strapless. Halo! Halo? Nie zapominajmy o standardowym ustawieniu – ALLROUND, na tym ustawieniu Nexus generuje troszkę więcej mocy, zwiększa hangtime (Woohoo!) i skręca troszeczkę wolniej. Jest to idealny setup dla początkujących rider’ów i wszystkich pływających freeride.

Zupełnie nowy NEXUS dziedziczy wiele najlepszych innowacji Core, w tym liniowy przekaz mocy, 3-tubową konsktrukcje i przeprojektowane uszy z modelu GTS. Jest także niesamowicie łatwy w obsłudze, ma ogromny zakres wiatrowy i kształt z Section 2. Nowy NEXUS odnajdzie się w każdych warunkach, na dużych falach czy na ogromnych lagunach.

CIT (Core Intelligent Trim System)

Dopasuj Nexusa do swojego stylu jazdy! Rozpocznij od wybrania swojego ulubionego ustawienia na uździe przytwierdzonej do krawędzi natarcia latawca. Ustawienie WAVE sprawia, że latawiec skręca dużo szybciej, zwiększa depower i nie ściąga nas z deski strapless. Zapewnia też większy „lift” co pomaga w wykonaniu zwrotów. Ustawienie FREESTYLE zwiększa promień skrętu przez co latawiec staje się wolniejszy, stabilizuje go co ułatwia wykonywanie tricków freestyle’owych i kiteloop’ów. Ustawienie standardowe ALLROUND – Nexus charakteryzuje się wtedy doskonałym depowerem oraz zadowalającym hang time’em.

FUTURE C – SHAPE
C kite feeling w pełnej okazałości. Nexus skręca szybko i bezpośrednio, a jednak cały czas pozostaje pod kontrolą przy każdym skręcie. Zawidzięczamy to sprawdzonemu kształtowi Future C, którego profil został pogłębiony co skutkuje dokładnym i przewidywalnym promieniem skrętu.

3 STRUT FRAME
3-tubowa konstrukcja – poprawna konstrukcja ;). Latawiec skręca szybciej niż podobne 5cio tubowe latawce, co jest bardzo ważne w pływaniu na falach. Nasz 3-tubowy NEXUS jest lekki, bardzo stabilny w warunkach słabo wiatrowych oraz dobrze dryfuje. NEXUS jest perfekcyjny. Silny. Stabilny i Lekki.

RADICAL REACTION TIPS

Dla szybkich kocich ruchów na potwornie wielkich falach! Udoskonaliliśmy krawędź natarcia NEXUS’a (szczególnie między uzdą, a sterówkami) aby zapewnić dynamiczność, zwrotność i pełną kontrolę na każdej złapanej fali.

EXOTEX® ULTRA RIGID DACRON

Wzorzec dla jakości Dacronu. ExoTex Dacron zawiera nową strukturę nici i emulsję (powłokę ochronną), która umożliwia modelowi Nexus posiadanie szkieletu z wyraźnie cieńszą tubą główną i poprzeczkami przy większej wytrzymałości. ExoTex wyraźnie zwiększa wytrzymałość i żywotność „szkieletu” przy jednoczesnym zmniejszeniu średnicy tub. ExoTeex poprawia przepływ powietrza, stabilność podczas lotu oraz zapewnia bezpośrednie czucie na barze poprzez wyeliminowanie nierówności na tubach tworzących się na szwach.

 

EXOTEX® LIGHT STRUTS

No-stretch ExoTex Light replaces ExoTex Ultra Rigid Dacron in the struts. The new Dacron incorporates a re-engineered radial thread pattern and emulsion (protective coating) process that reduces mass by approximately 10%. While ExoTex is used for the leading edge, the new ExoTex Light struts improve the Nexus 2’s drifting and turning speed – important attributes for freestylers and wave riders.

CORE TEX 

Materiał wyłącznie opracowany dla CORE jest on chroniony i wzmocniony dzięki trzem różnym procesom powlekania. W ten sposób CORE TEX wyznacza nowe standardy w testach obciążeniowych, odporności na rozdarcia i działania promieni UV przyczyniające sie do jego żywotności.

 

SURF PROFILE

Maksymalne pochylenie jest przesunięte bardziej do tyłu, a jego AR (aspect ratio – stosunek długości do szerokości) jest obniżone co oznacza, że jest trochę „grubszy” co poprawia dryf. Daj mu gazu, a Nexus ożyje! Profil surf poprawia również jazdę na fali przy wiatrach on-shore’owych, Nexus z łatwością nabiera wysokości, pływa pod wiatr i nie backstall’uje podczas płynięcia z falą.

ULTRASHORT BRIDLE SYSTEM

Super krótka uprząż to kolejny czynnik zapewniający szybką i bezpośrednią reakcję na ruch barem, więc lepiej wyczuwasz na barze pozycję Twojego latawca w powietrzu. Wyobraź sobie latawiec, który praktycznie wyczuwa każdy Twój ruch jakby był podłączony do mózgu

SPEED VALVE 2

Nie potrzeba żadnej przejściówki! Trwały zawór Speed Valve 2 łączy bezpośrednio każdą 20 mm (twist-lock) rurkę od pompki. Zawór Speed Valve 2 maksymalizuje przepływ powietrza, minimalizuje czas pompowania i zauważalnie redukuje ciśnienie w pompce. Umiejscowienie zaworu zapobiega uszkodzeniom na plaży.

 

SPEED PUMP SYSTEM

Napompuj swój latawiec w sekundę! No może 6 😉 Przeprojektowane wężyki one-pump są większe i pozwalają na swobodny przepływ powietrza. A kiedy nie pływałeś od kilku dni… liczy się każda sekunda 😉

INSTANT AUTO RELAUNCH

Błyskawiczny restart latawca ma kluczowe znaczenie, gdy pływasz Wave i fala będzie chciała zaraz pożreć Twój latawiec, po odpuszczeniu baru, NEXUS instynktownie ustawia się w idealnej pozycji do restartu.

GRINTEX® PATCHES

Wzmocnienia zapobiegające przetarciom tam, gdzie potrzeba. Nowe, extremalnie odporne na ścieranie łaty na szwach łączących segmenty tuby głównej i zakończeniach tub poprzecznych zapewnią wyższy standard zabezpieczenia latawca na plaży.